Wellness Hotel Besenova - Bešeňová

Wellness Hotel Besenova - Bešeňová
$$$$
Przegląd

3-gwiazdkowy Wellness Hotel Bešeňová oferuje centrum wellness i salon spa dla przyjemności gości oraz znajduje się około 70 km od lotniska Poprad-Tatry. Wodospad Luczański jest zaledwie w 4 km, a Vyhliadkove plavby jest około 3 km od hotelu.

Lokalizacja

Do centrum Bešeňovej można dojść spokojnym krokiem w ciągu około 5 minut. Termalny park wodny w Beszeniowej leży mniej niż 10 min jazdy samochodem od obiektu.

Pokoje

Pokoje dla alergików dysponują balkonem i garderobą, a ich wyposażenie obejmuje dźwiękoszczelne okna. Dla większego komfortu łazienki wyposażono w prysznic dla niepełnosprawnych, oddzielną toaletę i umywalkę oraz suszarkę do włosów i ręczniki kąpielowe.

Jedzenie

W restauracji goście mogą zjeść śniadanie.

Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje EUR 13 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Słoneczny taras i zjeżdżalnie wodne są dostępne za dodatkową opłatę. Wellness Hotel w Bešeňovej dysponuje zewnętrznym basenem, a także turecką łaźnią parową, łaźnią turecką i jacuzzi. Osoby podróżujące w interesach biznesowych będą miały dostęp do centrum biznesowego zapewnionych na miejscu.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-22:00
od 06:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
Języki
angielski, niemiecki, czeski, polski, słowacki
Dawna nazwa
apartmanovy hotel besenova
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

• Taras
  • Stół

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków
  • Zlew

Opinie o Wellness Hotel Besenova

8.6 /10
Świetnie24 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    9.0

Podczas mojego pobytu w Wellness Hotel Besenova miałem fantastyczne doświadczenie. Hotel znajduje się w świetnej lokalizacji, z pięknymi widokami na otaczające góry. Mój pokój był przestronny, z dużą szafą i tarasem, z którego można było podziwiać piękne krajobrazy. Kuchnia była kompletnie wyposażona, co umożliwiło mi przygotowanie własnych posiłków. Obsługa była bardzo pomocna i uprzejma, a śniadania były smaczne i bogate w różnorodne dania.

Nie mam żadnych skarg dotyczących basenów czy atrakcji dostępnych w hotelu.

Robert Polska,
    9.6

Wszystko dobrze zorganizowane. Duży pokój z tarasem. Kuchnia kompletne wyposażona. Możliwość rezerwacji masażu lub rowerów. Bilety na baseny nie były w cenie. Ocena: 10/10pkt.

Juliusz Polska,
    9.2

Przestronny pokój z dużym tarasem. Kompletnie wyposażona kuchnia. Możliwość rezerwacji masażu i rowerów. Bilety na baseny termalne dostępne na miejscu. Swoboda w wyjściu i wejściu w ciągu dnia. 10/10.

Małgorzata Polska,
    9.4

Podczas mojego pobytu w tym hotelu miałam okazję cieszyć się fantastyczną lokalizacją oraz doskonałymi udogodnieniami. Hotel znajduje się w malowniczej okolicy, co pozwoliło mi na relaksujące spacery i cieszenie się pięknymi widokami. Pokój, w którym się zatrzymałam, był przestronny i wyposażony we wszystko, czego potrzebowałam. Miałam duże łóżko, dobre oświetlenie i taras, z którego mogłam podziwiać okoliczne lasy i góry. Obsługa była również bardzo przyjazna i pomocna, zawsze gotowa odpowiedzieć na moje pytania i spełnić moje prośby. Śniadania były smaczne i urozmaicone, a kuchnia w pełni wyposażona, co pozwoliło mi przygotować własne posiłki.

Podczas mojego pobytu nie zauważyłam żadnych negatywnych aspektów związanych z hotelem.

Stanisław Polska,
    9.8

Hotel dobrze wyposażony, duży pokój z tarasem, baseny z ciepłą wodą, kompletnie wyposażona kuchnia, możliwość rezerwacji masaży. Możliwość dowolnego wejścia i wyjścia.

Trudno coś zarzucić.

Władysław Polska,
    8.2

Podczas naszego pobytu mieliśmy przyjemność zatrzymać się w Hotelu Wellness Besenova. Hotel znajduje się w malowniczej lokalizacji, idealnej do wypoczynku wśród natury. Pokój, w którym mieszkaliśmy, był przestronny i wyposażony w dużą szafę, co dawało nam wystarczającą przestrzeń do przechowywania naszych rzeczy. Również ręczniki i szlafroki były dostępne w pokoju, co było miłym dodatkiem. kuchnia była kompletnie wyposażona, co daje możliwość przygotowania własnych posiłków, jeśli ktoś ma na to ochotę.

Mieliśmy nieprzyjemne doświadczenie związane z informacją, którą otrzymaliśmy podczas zameldowania. Okazało się, że zostaliśmy mylnie poinformowani o możliwości korzystania z saun bez dodatkowej opłaty za strefę basenów, pod warunkiem szybkiego przemieszczenia się przez tę strefę.

Antoni Polska,
    9.8

Pokój przestronny, duże szafy. Dobra kuchnia, kompletnie wyposażona. Możliwość rezerwacji masaży, rowerów i hulajnóg elektrycznych. Fajne baseny, taras w pokoju. Smaczne śniadania, fajna lokalizacja. Wszystko dobrze zorganizowane

Ogólnie w porządku.

Bronisław Polska,
    8.4

Wybraliśmy ten hotel ze względu na jego fajną lokalizację i nie zawiedliśmy się. Hotel był położony w pięknym otoczeniu, idealnym dla miłośników przyrody i trekkingu. Pokój, w którym się zatrzymaliśmy, był przestronny i dobrze wyposażony. Mieliśmy dużą szafę, w której mogliśmy przechowywać nasze rzeczy, co było bardzo wygodne. Ręczniki i szlafroki były również dostępne, co zawsze jest miłym dodatkiem. Kuchnia była kompletnie wyposażona, co umożliwiło nam przygotowywanie posiłków na miejscu.

Jednak, mieliśmy pewien problem z dostępem do Wifi. W praktyce było praktycznie niedostępne, działało tylko w łazience i tuż przy drzwiach wyjściowych z pokoju.

Anton Polska,
    8.0

Podczas naszego pobytu byliśmy mile zaskoczeni lokalizacją Wellness Hotel Besenova. Hotel znajduje się w pięknej okolicy, otoczony górami i malowniczym krajobrazem. hotel oferuje liczne atrakcje, takie jak baseny z ciepłą wodą oraz duże pokoje z tarasem. Wyposażenie pokoi włącznie z dużymi szafami, ręcznikami i szlafrokami jest na wysokim poziomie. Jedno z najważniejszych dla nas aspektów było smaczne śniadanie, które zaspokajało nasze podniebienie i zapewniało nam dobry początek dnia.

Podczas zameldowania otrzymaliśmy błędną informację dotyczącą korzystania z saun. Mimo że zostało nam powiedziane, że jest to możliwe bez dodatkowych opłat, później hotel próbował nas obciążyć znacznymi kosztami za krótki czas przekroczenia strefy basenów.

Mariusz Polska,
    9.2

Miejsce hotelu jest doskonałe. Otoczone piękną naturą, znajduje się w pobliżu basenów z ciepłą wodą, co jest niesamowitym atutem dla relaksu i zabawy w wodzie. Pokój, w którym zatrzymałem się, był przestronny i posiadał taras, z którego można było podziwiać piękny widok na otaczające krajobrazy. Znalezienie dobrze wyposażonej kuchni w pokoju było miłym zaskoczeniem i bardzo wygodne. Obsługa była również przyjazna i pomocna, a śniadania były smaczne i różnorodne.

Zygmunt Polska,
    8.6

Przestronny pokój, dobrze wyposażona kuchnia, możliwość rezerwacji masażu i rowerów, baseny z ciepłą wodą.

Wszystko mi się podobało.

Krzysztof Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.4

Hotel ten oferuje piękne baseny z ciepłą wodą, idealne do relaksu i zabawy. Nasz pokój był przestronny, z dużym tarasem, który dodawał uroku naszemu pobytowi. Kuchnia była dobrze wyposażona, co pozwoliło nam na przygotowanie pysznych posiłków.

Jedyne niedociągnięcie, jakie zauważyliśmy, to brak pościeli na rozkładanej sofie w pokoju dla czterech osób. Również liczba ręczników była ograniczona do dwóch, podczas gdy byliśmy czterema osobami.

Anna Polska,
    8.8

Podczas naszego pobytu byliśmy naprawdę zadowoleni z lokalizacji hotelu. Była ona położona w malowniczej okolicy, co dawało nam możliwość korzystania z pięknych widoków i bliskiego dostępu do przyrody. Pokój, w którym mieszkaliśmy, był przestronny i wygodny, z dużą szafą na nasze rzeczy. Ręczniki i szlafroki były dostępne, co było miłe zaskoczenie. Kuchnia była także w pełni wyposażona, co pozwoliło nam na samodzielne przygotowanie posiłków. Znaleźliśmy również informację, że hotel oferuje odpłatne usługi masażu, a także możliwość wypożyczenia rowerów czy hulajnóg elektrycznych. Śniadania były smaczne i urozmaicone, co umożliwiało nam rozpoczęcie dnia pełni energii.

Józefa Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Wellness Hotel Besenova

Czy w pobliżu 3-gwiazdkowego Wellness Hotel Besenova są jakieś atrakcje turystyczne?
Wodospad Luczański, a także Termalny park wodny w Beszeniowej są najlepsze wśród punktów orientacyjnych i są dostępne odpowiednio w 10 min i 15 min jazdy od 3-gwiazdkowego Wellness Hotel Besenova.
Jakie lotnisko leży najbliżej do Wellness Hotel Besenova?
Lotnisko Poprad-Tatry leży w 70 km od Wellness Hotel Besenova i dostać się tam można w ciągu 45 minut jazdy.
O której godzinie mogę się wymeldować z tego hotelu?
Wymeldować się z tego hotelu można od godziny 06:00 do godziny 10:00.
Czy 3-gwiazdkowy Wellness Hotel Besenova zapewnia bezpłatny internet?
Tak, 3-gwiazdkowy Wellness Hotel Besenova zapewnia Wi-Fi na terenie całego obiektu za darmo.